• Foto van schrijverLars Hof

Battle of the Muscles bij Crossfit Emmen

Afgelopen zondag, 14 april, werd er bij Crossfit Emmen de Battle of the Muscles georganiseerd. Leden van Crossfit Emmen hebben in teams zichzelf en elkaar uitgedaagd met de 3RM Back Squat, 2RM Bench press en 1RM Deadlift. Het doel? Samen zoveel mogelijk geld ophalen voor de Innowalk PRO.

Het was een super georganiseerde dag met enthousiaste sporters en vrijwilligers. Alle sporters hebben zichzelf die dag enorm uitgedaagd en velen hebben zelfs mooie persoonlijke records neer mogen zetten. Het doorzettingsvermogen en de wilskracht van jullie is bewonderingswaardig.

Er is boven verwachting veel gedoneerd. Wij als stichting zijn blij, dankbaar en worden er stil van dat zo veel mensen ons een stapje dicht bij ons doel hebben gebracht. Er is in totaal maar liefst €3636,80 opgehaald!

Klik hier om alle deelnemende teams te bekijken.

Jeffrey, wij willen jou enorm bedanken voor het organiseren van dit geweldige evenement. Jij bent, samen met alle sporters van Crossfit Emmen, een inspiratiebron voor Lars en onze stichting. Daarnaast willen we alle vrijwilligers, sponsoren en donateurs bedanken voor hun inzet.